چگونه از فرودگاه صبیحه به تکسیم برویم

موقعیت فرودگاه صبیحه گوکچن فرودگاه صبیحه گوکچن در بخش آسیایی استانبول و به طور خاص در منطقه صنعتی پندیک واقع شده است. موقعیت فرودگاه نسبتاً دور از مناطقی مانند تکسیم، سلطان احمد و بشیکتاش است. چگونه از استانبول به فرودگاه صبیحه برویم فاصله فرودگاه صبیحه تا مرکز شهر، در قسمت اروپایی نسبتا طولانی است. اما […]

موقعیت فرودگاه صبیحه گوکچن

فرودگاه صبیحه گوکچن در بخش آسیایی استانبول و به طور خاص در منطقه صنعتی پندیک واقع شده است. موقعیت فرودگاه نسبتاً دور از مناطقی مانند تکسیم، سلطان احمد و بشیکتاش است.

چگونه از استانبول به فرودگاه صبیحه برویم

فاصله فرودگاه صبیحه تا مرکز شهر، در قسمت اروپایی نسبتا طولانی است. اما با حمل و نقل عمومی راحت به مرکز شهر می رسید. شرکت های بخش خصوصی نیز وجود دارند که خدمات حمل و نقل را به مردم ارائه می دهند. یکی از شرکت‌های بخش خصوصی HAVAŞ است که خدمات خود را به مناطق مرکزی ارائه می دهد. همچنین می توانید از طریق این شرکت به فرودگاه آتاتورک بروید. قیمت بلیط تا فرودگاه آتاتورک 14 لیر و از تکسیم تا فرودگاه 18 لیره است. همچنین برای رسیدن به فرودگاه می توانید از اتوبوس های شرکتی از کادیکوی استفاده کنید و قیمت بلیط آن 14 لیر است.

اگر ترجیح می دهید از وسایل حمل و نقل عمومی ارائه شده توسط دولت برای رفت و آمد به فرودگاه استفاده کنید، راه های مختلفی وجود دارد.

چگونه از بخش اروپایی به فرودگاه صبیحه برویم

با قطار مترو، به ایستگاه yenikapi  بروید. از ایستگاه ینیکاپی به مترو یا مارمارای که راحت ترین راه است بروید. در ایستگاه Ayrılık çeşmesi پیاده شوید و سوار متروی M4 شوید. از Airlik Çeşme Se به سمت Pendik، می توانید در ایستگاه Ünalan، Yeni Sahra یا Kozyatağı پیاده شوید. همه ایستگاه ها مناسب هستند. پس از پیاده شدن در یکی از آنها، به نزدیکترین ایستگاه اتوبوس می روید. سوار اتوبوس E-11 یا E-12  شوید اتوبوس های  فرودگاه هستند که اکسپرس نامیده می شوند. این اتوبوس ها از چندین منطقه در بخش آسیایی مانند Kadikoy حرکت می کنند و مستقیماً به فرودگاه Sabiha Gokcen می روند.

چگونه از فرودگاه صبیحه به تکسیم و مرکز استانبول برویم

 با تاکسی می توانید به مرکز شهر بروید اما کمی گران است.همچنین با اتوبوس های فرودگاه اکسپرس به (E-11 و E-12) بروید، که مستقیماً هنگام خروج از فرودگاه در ایستگاه تعیین شده خود خواهند بود. پس از رسیدن به مرکز شهر، اگر در آسیا مثلاً کادیکوی باشد، در ایستگاه کادیکوی پیاده شوید. اگر به تکسیم و مناطق اروپایی استانبول می روید، می توانید در ایستگاه مترو Acıbadem İstasyonu پیاده شوید، که شما را در مقابل ایستگاه مترو قرار می دهد و شما را به مناطق مختلف متصل می کند. یا می توانید قبل از آن در ایستگاه مترو Uzunçayır پیاده شوید که شما را به ایستگاه مترو Uzunçayr متصل می کند. مثلاً از آنجا برای رسیدن به تکسیم سوار متروی Acıbadem می شوید و در ایستگاه Airlik Cesme C، که نقطه انتقال به Marmaray است پیاده می شوید. از مارمارای تا ینیکاپی و از متروی Yenikapi M2 تا ایستگاه تکسیم
جاده کمی طولانی است، بنابراین برخی ممکن است ترجیح دهند از شرکت های خصوصی یا تاکسی استفاده کنند که مستقیما به مرکز شهر می روند.

حمل و نقل در استانبول

استانبول بزرگترین شهر ترکیه است. و شبکه حمل و نقل بزرگی دارد. وسایل حمل و نقل بین مناطق استانبول متفاوت است شاید برای اولین بار برای برخی افراد پیچیده باشد. ما راهنمای ویژه خود را برای حمل و نقل در استانبول به شما ارائه می دهیم تا بازدید شما از شهر را به بهترین نحو انجام دهید.

 

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *