خرید سیم کارت ترکیه

نحوه خرید سیم کارت در ترکیه برای مسافران مسافران می توانند با دریافت سیم کارت و استفاده از اپراتورهای تلفن همراه ترکیه به اینترنت و GSM در ترکیه متصل شوند. در زیر، اطلاعات کلی در مورد اپراتورهای GSM در ترکیه، اسناد مورد نیاز و هزینه های تقریبی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. 1. […]

نحوه خرید سیم کارت در ترکیه برای مسافران

مسافران می توانند با دریافت سیم کارت و استفاده از اپراتورهای تلفن همراه ترکیه به اینترنت و GSM در ترکیه متصل شوند. در زیر، اطلاعات کلی در مورد اپراتورهای GSM در ترکیه، اسناد مورد نیاز و هزینه های تقریبی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

1. اپراتورهای تلفن همراه در ترکیه

Turkcell: Turkcell یک ارائه دهنده خدمات ارتباطی و فناوری همگرا است که در ترکیه تاسیس و دفتر مرکزی آن در ترکیه قرار دارد. این سرویس به مشتریان خود از طریق صدا، داده، تلویزیون و خدمات ارزش افزوده به مشتریان و مشاغل در شبکه های تلفن همراه و ثابت خدمات ارائه می دهد. ارتباطات سیار در ترکیه با شروع فعالیت ترکسل در فوریه 1994 آغاز شد. ترکسل دارای شبکه و پوشش قوی در تمام شهرهای ترکیه است.

Vodafone : بخشی از گروه Vodafone، که به عنوان یکی از شرکت های پیشرو مخابرات سیار در جهان از نظر درآمد فعالیت می کند. Vodafone ترکیه دومین شرکت بزرگ مخابرات سیار در ترکیه است. تا 30 ژوئن 2016، Vodafone Türkiye 22.4 میلیون مشترک داشت. Vodafone ترکیه خدمات صوتی، صدای ثابت، اینترنت همراه، ADSL و فیبر را به افراد و شرکت ها در راستای چشم انداز خود برای رهبری تحول دیجیتال ترکیه ارائه می دهد و با بیش از 3300 کارمند، بیش از 1200 فروشگاه خرده فروشی و خانواده ای متشکل از 43000 ذینفع فعالیت می کند.

ترک تلکام: تورک تلکام اینترنشنال یک شرکت مخابراتی پیشرو در اروپای مرکزی و شرقی، ترکیه، قفقاز، خاورمیانه و آسیا است. Türk Telekom اینترنشنال طیف کاملی از اینترنت/داده، زیرساخت و خدمات صوتی عمده فروشی را برای متصدیان، اپراتورهای جایگزین، اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های تلویزیون کابلی، ISP ها و مشتریان سازمانی ارائه می دهد. Türk Telekom International 100% متعلق به Türk Telekom است و به عنوان یک واحد تجاری بین المللی فعالیت می کند که تمام داده های بین المللی و عملکردهای تجارت صوتی عمده فروشی را مدیریت می کند. Türk Telekom International مدیریت یک حساب کاربری و عملیات شبکه یکپارچه را در سراسر شبکه بین المللی Türk Telekom در 19 کشور اروپای مرکزی و شرقی، ترکیه، خاورمیانه و قفقاز ارائه می دهد.

2. سیم کارت فیزیکی و ESim

در ترکیه می توانید هم از سیم کارت فیزیکی و هم از سیم کارت الکترونیکی استفاده کنید. اگر گوشی شما اسلات سیم کارت فیزیکی ندارد، می توانید به فروشگاه اپراتور GSM بروید و فرمت سیم کارت الکترونیکی را بخواهید. توجه داشته باشید که Turkcell e-sim را با 89 TL اضافی و Vodafone Turkey با 100 TL ارائه می دهد. Turk Telekom گزینه e-sim ندارد.

در مورد سیم کارت های فیزیکی، می توانید سیم کارت های استاندارد، مینی و نانو را تهیه کنید.

مدارک مورد نیاز سیم کارت توریستی

برای خرید سیم کارت در ترکیه باید پاسپورت معتبر یا مدارک مسافرتی معتبر داشته باشید. سیم کارتی که استفاده می کنید باید در گذرنامه شما ثبت شده باشد.

همچنین توجه داشته باشید که مسافران می توانند تا 120 روز بدون ثبت نام از گوشی خود استفاده کنند. اگر می خواهید بعد از 120 روز از تلفن همراه خود در ترکیه استفاده کنید، باید آن را ثبت کنید.

اعتبار سیم کارت توریستی

سیم کارت توریستی 3 ماه اعتبار دارد. اگر می خواهید بیش از 3 ماه استفاده کنید، به مجوز اقامت و شماره شناسایی خارجی نیاز دارید.

سیم کارت های توریستی معمولا 90 روز فعال هستند. اگر می خواهید شماره خود را حفظ کنید، به یک مجوز اقامت و یک شماره شناسایی خارجی نیاز دارید. برای ارائه کارت اجازه اقامت و نگه داشتن شماره خود باید به فروشگاه GSM مراجعه کنید.

هزینه ها و بسته ها

ترکسل : قیمت دریافت سیم کارت 600 لیر ترکیه (20 گیگابایت اینترنت و 200 دقیقه مکالمه برای ماه اول محاسبه می شود). اگر می خواهید اینترنت اضافی داشته باشید، 20 گیگابایت به قیمت 140 لیر. برای E-sim باید 89 لیر اضافی بپردازید.

وودافون: قیمت دریافت سیم کارت 450 لیر ترکیه (15 گیگابایت اینترنت، 250 پیامک و 750 دقیقه مکالمه برای ماه اول می باشد). اگر می خواهید اینترنت اضافی داشته باشید، 9 گیگابایت 110 لیر است. برای E-sim باید 100 لیر اضافی بپردازید.

ترک تلکام: قیمت دریافت سیم کارت 350 لیر ترکیه (30 گیگابایت اینترنت، 750 پیامک و 750 دقیقه مکالمه برای ماه اول می باشد). اگر می خواهید اینترنت اضافی داشته باشید، 10 گیگابایت برای 65 لیر. هیچ گزینه سیم کارت الکترونیکی وجود ندارد.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد.

ویدا گشت سفر خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *