حمل و نقل در فرودگاه صبیحه

 فرودگاه صبیحه در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و دومین فرودگاه استانبول و شانزدهمین فرودگاه ترکیه محسوب می شود. اتوبوس ها در استانبول از حدود ده ایستگاه، سه ایستگاه در قسمت آسیا و بقیه در اروپا حرکت می کنند. سه ایستگاه نزدیک به فرودگاه صبیحه، ایستگاه Samndiral است که 12 کیلومتر با فرودگاه صبیحه فاصله […]

 فرودگاه صبیحه در بخش آسیایی استانبول قرار دارد و دومین فرودگاه استانبول و شانزدهمین فرودگاه ترکیه محسوب می شود. اتوبوس ها در استانبول از حدود ده ایستگاه، سه ایستگاه در قسمت آسیا و بقیه در اروپا حرکت می کنند. سه ایستگاه نزدیک به فرودگاه صبیحه، ایستگاه Samndiral است که 12 کیلومتر با فرودگاه صبیحه فاصله دارد. ایستگاه دوم ایستگاه dudullutesis در عمرانیه و سومین و مشهورترین آنها Harem of Uskudar است.

اتوبوس هاواتاش یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل عمومی در استانبول است. اتوبوس شما را تنها با 12 لیر به فرودگاه صبیحه میرساند. اتوبوس ها هر یک ساعت از ایستگاه اتوبوس نزدیک میدان تکسیم  به سمت فرودگاه حرکت می کنند. با همین قیمت از فرودگاه صبیحه به مرکز شهر استانبول میتوانید برگردید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس با فرودگاه صبیحه 12 کیلومتر فاصله دارد. اتوبوس های هاواتاش مسافران را از فرودگاه آتاتورک در سمت اروپایی و فرودگاه صبیحه در سمت آسیایی به تکسیم و از هر دو فرودگاه به صورت شبانه روزی مسافر جابه جا می کنند.

حمل و نقل از فرودگاه صبیحه به تکسیم

هاواتاش (اتوبوس فرودگاه) اتوبوس رسمی فرودگاه است که در فرودگاه جدید استانبول و فرودگاه بین‌المللی صبیحه قرار دارد و از فرودگاه جدید استانبول و صبیحه به مرکز شهر یا میدان تکسیم می‌روند. اتوبوس‌های هاواتاش بهترین و ارزان‌ترین راه برای رسیدن به مرکز شهر استانبول هستند. آنها در ایستگاه توقف نمی‌کنند، و مستقیماً از فرودگاه تا میدان تکسیم حرکت می‌کنند. رفت و آمد به تکسیم با هاواس حدود 45 تا 60 دقیقه طول می‌کشد.ایستگاه در میدان تکسیم هر نیم ساعت کار می کند. همچنین یک ایستگاه در سمت آسیایی استانبول وجود دارد.

قیمت حمل و نقل از فرودگاه صبیحه به تکسیم

قیمت ها بسته به فرودگاه بین 15 تا 20 لیر متغیر است پیدا کردن اتوبوس بسیار آسان است. هنگامی که از فرودگاه خارج می شوید. تابلوی اتوبوس را جلو خود می بینید. سوار اتوبوس شوید و به مقصد مورد نظر بروید. توجه داشته باشید که حتما مقداری لیر برای پرداخت داشته باشید. هاواس شبانه روز کار می کنند. برای برگشت هم می توانید از مقصدی که پیاده شدید سوار شوید و به فرودگاه بروید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *