بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

معرفی بهترین هتل های دبی برای خانواده های ایرانی دبی یک شهر لوکس و مدرن است. شهر دبی برای ایرانیان چه برای تفریح و چه برای بیزینس یک مقصد عالی به حساب می آید. دبی یکی از جذاب ترین شهرها برای گردشگران در سراسر جهان محسوب می شود. در نتیجه هتل های زیادی وجود دارند […]

معرفی بهترین هتل های دبی برای خانواده های ایرانی

دبی یک شهر لوکس و مدرن است. شهر دبی برای ایرانیان چه برای تفریح و چه برای بیزینس یک مقصد عالی به حساب می آید. دبی یکی از جذاب ترین شهرها برای گردشگران در سراسر جهان محسوب می شود. در نتیجه هتل های زیادی وجود دارند که پذیرای گردشگران هستند.  اگرقصد سفر به دبی رو دارید چند هتل خوب و مقرون به صرفه که در بین نظرات بیشترین امتیاز را کسب کرده اند را به شما عزیزان معرفی می کنیم. پس تا انتهای مقاله با ویداگشت همراه باشید.

هتل سوئیت رودا امواج دبی

هتل سوئیت رودا امواج سوئیت دبی یک هتل پنج ستاره است. این هتل دارای سوئیت های مجهز و امکانات فراوان را در اختیار مسافران قرار می دهد.  هر اتاق می تواند یک خانواده 8 نفری را در خود جا دهد. محوطه هتل دارای فضای سر سبز است. بسیاری از اتاق ها دارای منظره دبی مارینا هستند.

هتل میلنیوم پلازا دبی

هتل میلنیوم پلازا یکی از هتل های  پنج ستاره مجلل دبی است که در سال 2011 افتتاح شد. هتل میلنیوم پلازا دبی در خیابان معروف و حیاتی دبی به نام شیخ زائد واقع شده است. هتل دارای یک استخر بسیار متمایز بزرگ و سونا، جکوزی است.

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی

هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی یک هتل چهار ستاره در منطقه شیخ زائد است. اتاق های هتل مشرف به برج خلیفه هستند. هتل آپارتمان سیتی پریمیر دبی دارای اتاق های بزرگ و با امکانات مدرن مجهز است. بعضی از اتاق ها تا ده نفر ظرفیت پذیرش دارند.

هتل جا اوشن ویو دبی

هتل جا اوشن ویو دبی یکی از بهترین هتل های دبی برای خانواده در سال 2023 به حساب می آید. این هتل در خیابان معروف جمیرا قرار گرفته است. علاوه بر وجود کافه ها و رستوران های زیادی در نزدیکی هتل، اتاق ها دارای چشم انداز زیبا به ساحل هستند.

هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی یک هتل پنج ستاره لوکس و مدرن در منطقه تاریخی دیره است. این هتل علاوه بر موقعیت فوق العاده ای که در کنار نهر دبی دارد، صبحانه ای متنوع و متناسب با هر سلیقه ای ارائه می دهد.

هتل های ارزان دبی

علاوه بر هتل های گران قیمت و لوکس در دبی شما می توانید در هتل های ارزان قیمت بر حسب بودجه خود در هتل خوب و مقرون به صرفه اقامت داشته باشید. دبی گروهی از هتل‌های ارزان قیمت را به گردشگران ارائه می‌دهد که با شرایط مالی همه سازگار است. و به آنها امکان می‌دهد تعطیلات فوق‌العاده‌ای را با کمترین هزینه در شهر دبی سپری کنند. در میان بهترین هتل‌های ارزان دبی برای خانواده‌ها در سال 2023، به موارد زیر اشاره می‌کنیم:

هتل زعبیل هاوس دبی

هتل زعبیل هاوس مینی دبی، یک هتل سه ستاره در منطقه جمیرا است. هتل زعبیل توانسته پنج ستاره کیفیت از نظر کاربران را دریافت کند. اتاق های هتل دارای ویو زیبای ساحل جمیرا هستند. علاوه بر اتاق های بسیار مجهز می توانید از خدمات اینترنت رایگان نیز بهره مند شوید.

هتل جانا مارینا بی سوئیت

هتل جانا مارینا سوئیت یک هتل چهار ستاره در دبی مارینا است. این هتل به دلیل ارائه بسیاری از خدمات تفریحی متمایز مانند استخر شنا، مجموعه ای از امکانات مختلف مراقبتی، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان است. این هتل همچنین مشرف مستقیم به دریا است.

هتل نایف ویو دبی

هتل نایف ویو دبی یک هتل سه ستاره در دیره است. هتل نایف ویو دبی یکی از هتل های ارزان، مناسب و با کیفیت برای خانواده ها است. این هتل دارای گیت های امنیتی، تعدادی شبکه تلویزیونی و دروازه های ویژه برای امنیت و ایمنی کودکان است.

هتل ال خوری اگزکیوتیو دبی

هتل ال خوری اگزکیوتیو دبی یک هتل سه ستاره در منطقه الوصل است. این هتل یکی از ارزان‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های دبی محسوب می‌شود. علاوه بر داشتن سالن بزرگ با تلویزیون برای نمایش برنامه‌های مورد علاقه کودکان، همچنین حضور پرستار کودک متخصص در هتل یک اقامتی راحت را برای خانواده ها فراهم می کند.

هتل های دارای اسباب بازی برای کودکان در دبی

هتل های زیادی در دبی وجود دارند که برای کودکان مناسب هستند و مجموعه ای از خدمات سرگرمی فوق العاده را در اختیار آنها قرار می دهند که کودکان را به خود جذب می کند و در طول اقامت به آنها شادی می بخشد. از جمله به این هتل ها اشاره می کنیم:

هتل النسیم دبی

کودکان با اقامت در هتل النسیم دبی لذت زیادی خواهد برد. زیرا هتل النسیم مجموعه ای از استخرهای سرپوشیده مجهز به بازی های آبی فراوان، مناطق بازی در فضای باز و سرپوشیده و پرستاران آموزش دیده را در اختیار کودک قرار می دهند.

هتل هیلتون الحبطور دبی

هتل هیلتون الحبتور دبی یکی از بهترین هتل های دبی برای خانواده ها در سال 2023 است. که به دلیل وجود کتاب های بسیار مناسب برای کودکان و وجود فضاهای بازی متمایز بسیار برای کودکان خردسال مناسب است.

هتل موونپیک دبی JBR

این هتل یکی از مجلل ترین هتل های دبی است. که انواع سرگرمی را برای کودکان ارائه می دهد، مانند شبکه های تلویزیونی، مناطقی برای بازی ها در نظر گرفته شده است. و بوفه ای که غذای ویژه را فقط برای کودکان سرو می کند.

هتل وان اند رویال میراژ دبی

یکی از زیباترین هتل های دبی است، زیرا علاوه بر زمین های تفریحی و ورزشی در منطقه ساحلی بسیار شگفت انگیزی واقع شده است. یک کتابخانه اختصاص داده شده به کودکان، و بوفه ای که غذا و شکلات برای کودکان سرو می کند.

هتل لاپیتا در پارک دبی

بسیاری از گردشگران برای رزرو هتل لاپیتا در پارک دبی عجله دارند، زیرا این هتل بهترین هتل دبی برای خانواده ها در سال 2023 محسوب می شود. این هتل واحدهایی مجهز به استخرهای خصوصی و یک باشگاه ویژه برای کودکان فراهم می کند.

هتل هایی با بازی های آبی در دبی

تجربه ورزش های آبی در دبی را از دست ندهید زیرا فضایی مملو از هیجان و سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورد. دبی به دلیل داشتن تعدادی هتل که ورزش های آبی را برای گردشگران فراهم می کند مشهور است، از جمله:

هتل جمیرا بیچ دبی

گردشگران با امتحان طیف وسیعی از بازی های آبی در پارک آبی Wild Wadi متصل به هتل، از یک تجربه منحصر به فرد لذت می برند.

هتل ماریوت کورتیارد دبی

این هتل بالاترین امتیاز را از همه مهمانان دریافت کرده است و گردشگران می توانند از بسیاری از خدمات متمایز هتل مانند مرکز تناسب اندام، سرویس اینترنت و تمامی امکانات رفاهی که فکرش را می کنید بهره مند شوند.

هتل ال سیف دبی جمیرا

این هتل در لیست هتل های 4 ستاره قرار دارد و همچنین دارای امکانات ویژه بسیاری است. که شامل بازی های آبی مانند پارک آبی، سرویس اتو لباس است.

هتل مارینا ویندهام دبی

این هتل جلسات ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام، علاوه بر یک رستوران متمایز، بسیاری از امکانات تفریحی آبی برای همه سنین مناسب است. بنابراین این هتل یکی از بهترین هتل های دبی برای خانواده ها در سال 2023 محسوب می شود.
با برجسته ترین مناطق گردشگری دبی برای خانواده ها آشنا شوید

بهترین هتل های دبی در کنار دریا

گردشگران همیشه هتل های مشرف به دریا در دبی را ترجیح می دهند، زیرا دریا در دبی با طبیعت جذاب و آب های فوق العاده اش مشخص می شود. هتل های زیادی با چشم انداز متمایز از دریا وجود دارد، مانند:

هتل فایو پالم جمیرا دبی

هتل فایو پالم جمیرا دبی حدود 100 متر با ساحل فاصله دارد. این هتل به خاطر داشتن ساحل خصوصی و پنج استخر روبازش بسیار معروف است.

هتل برج جمیرا امارات

این هتل مشرف به خیابان شگفت انگیز شیخ زائد است. همچنین چند دقیقه با دبی مال فاصله دارد و مستقیماً به موزه آینده متصل است.

سوفیتل دبی ساحل جمیرا

این هتل در تفرجگاه ساحل جمیرا واقع شده است. و یکی از هتل های مجلل دبی محسوب می شود که رتبه پنج ستاره را دریافت کرده است. این هتل در نزدیکی The Beach Mall قرار دارد که به دلیل داشتن یکی از مقاصد مهم گردشگری در دبی مشهور است.

هتل گراسونور‌ هاوس لاکچری کالکشن دبی

این هتل خدمات برجسته ای که گردشگران به دنبال آن هستند را ارائه می دهد. هتل دارای استخر روباز، انواع غذاها و چشم انداز فوق العاده ای از منطقه دبی مارینا است.

هتل آتلانتیس دبی

این هتل مهمانان زیادی را به خود جذب می کند زیرا به سبک معروف عربی طراحی شده است. گردشگران با اقامت در هتل می توانند فعالیت های مختلفی از جمله تورهای پیاده روی و لذت بردن از زمین های بازی کودکان را انجام دهند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *