هتل انقلاب مشهد

خیابان امام رضا - امام رضا 8 - چهارراه دوم

معرفی و تصاویر

هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب مشهد یک هتل دوستاره با کیفیت در شهر مشهد به حساب می آید. این هتل به دلیل مقرون به صرفه بودن، داشتن امکانات فراوان رفاهی و نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) در بین زائران بسیار محبوب است. با اقامت در هتل انقلاب مشهد دسترسی راحت به وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز خرید و اماکن گردشگری دارید. هتل انقلاب مشهد در سال 1393 در 8 طبقه و 60 اتاق ساخته شده است. تنها 10 دقیقه پیاده تا حرم امام رضا فاصله دارید. نزدیکترین ایستگاه مترو به هتل، ایستگاه بسیج است که 15 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد.

اتاق های هتل انقلاب مشهد

هتل انقلاب مشهد دارای 60 اتاق است. تمامی اتاق ها مجهز به یخچال، چای ساز برقی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، سرویس بهداشتی، دمپایی، تلفن و کمد هستند. بر اساس نیاز خود می توانید از بین اتاق های دوتخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته یکی را انتخاب کنید. وعده های صبحانه به صورت بوفه باز هر روز برای مسافران عزیز سرو می شود.

رستوران هتل انقلاب مشهد

زائران عزیز می توانند غذای خود را در رستوران تمیز و مرتب هتل انقلاب مشهد میل کنند. رستوران هتل ظرفیت پذیرش 80 نفر در طبقه منفی 1 را دارد. وعده های صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز ارائه می دهد. توجه داشته باشید که وعده های ناهار و شام را با پرداخت هزینه از قبل باید رزرو کنید. یک کافی شاپ کوچک برای استراحت و سپری کردن اوقات فراغت در هتل قرار دارد.

امکانات هتل انقلاب مشهد

امکانات هتل انقلاب مشهد شامل: اینترنت پر سرعت، پذیرش 24 ساعته، ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس در هتل، ارائه خدمات برای افراد معلول، توجه داشته باشید که هتل پارکینگ ندارد اما در صورت نیاز می توانید از پارکینگ های نزدیک هتل استفاده کنید.

 

 

 

مشخصات

مشخصات تماس

خیابان امام رضا - امام رضا 8 - چهارراه دوم

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکانات هتل

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
صندوق امانات
لابی
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
تراس
ماهواره

امکانات اتاق

آلارم بیدار باش
صبحانه در اتاق
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
کمد دیواری همراه با جا لباسی
سشوار
کتابخانه داخل اتاق
مسواک خمیردندان
روزنامه