رستوران های برتر جزیره کیش

جزیره کیش که به مروارید خلیج فارس معروف است، مقصدی مشهور در خلیج فارس و یکی از جاذبه های استان هرمزگان است. وجود مراکز تفریحی و تجاری، هتل های تاپ، جاذبه های دیدنی و دریای زیبای خلیج فارس بسیاری از مسافران را به سمت خود می کشاند. بی شک شکم گردی یکی از لزومات سفر […]

جزیره کیش که به مروارید خلیج فارس معروف است، مقصدی مشهور در خلیج فارس و یکی از جاذبه های استان هرمزگان است. وجود مراکز تفریحی و تجاری، هتل های تاپ، جاذبه های دیدنی و دریای زیبای خلیج فارس بسیاری از مسافران را به سمت خود می کشاند. بی شک شکم گردی یکی از لزومات سفر است. در ادامه با ویداگشت همراه باشید تا بهترین رستوران های جزیره کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 رستوران کوه نور

آیا تا به حال تجربه غذا خوردن در غار را داشته اید؟ کوه نور یکی از بهترین رستوران های کیش است که تجربه غذا خوردن در غار را به شما ارائه می دهد. فقط فضای داخلی نیست که این رستوران را خاص می کند. بلکه غذاهای خوشمزه و باکیفیت موجود در منو شما را وسوسه می کند تا همه آنها را امتحان کنید.

رستوران کوه نور در ارتفاع 30 متری از سطح دریا قرار دارد. رستوران کوه نور از دو بخش تشکیل شده است: فضای داخلی غار که قبلاً به آن اشاره کردیم و یک فضای بیرونی برای غذا خوردن. اگر ترجیح می دهید داخل غار غذا نخورید، می توانید یک میز بیرون از آن رزرو کنید. کوه نور اجرای موسیقی زنده، رزرو آنلاین و امکانات پارکینگ را ارائه می دهد.

آدرس: کیش، میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف

رستوران میرمهنا کیش

رستوران میرمهنا یکی از معروف ترین رستوران های جزیره کیش است که در کنار دریا واقع شده است. صرف غذا در اینجا به شما این امکان را می دهد که از منظره ای زیبا از خلیج فارس لذت ببرید و در عین حال از انواع غذاهای دریایی، بین المللی، ایرانی و کباب لذت ببرید که همگی به دلیل کیفیت بالا و طعم های به یاد ماندنی شان مورد ستایش قرار می گیرند. علاوه بر این، آنها خدمات تحویل و اجرای موسیقی زنده را ارائه می دهند که آن را در بین مردم محلی و گردشگران محبوب می کند.

دیوارهای شیشه ای رستوران به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی از ساحل و محیط بیرون لذت ببرند. ورودی رستوران با گل و گیاهان مختلف تزیین شده است که زیبایی کلی مکان را افزایش می دهد.

آدرس: کیش، خیابان پروین اعتصامی

رستوران هواری کیش

رستوران هواری در جزیره کیش یک تجربه غذاخوری لذت بخش را برای دوستداران غذاهای دریایی ارائه می دهد. این رستوران با محیط دنج و دلپذیر خود، زمینه را برای یک وعده غذایی خاطره انگیز فراهم می کند. کارکنان به خاطر رفتار دوستانه و خوشایند خود شناخته می شوند و اطمینان می دهند که مهمانان احساس راحتی می کنند و از آنها مراقبت می شود.

آدرس: کیش، میدان گلستان، روبروی مسجد امام حسن

 رستوران دارچین کیش

دارچین بدون شک یکی از برترین رستوران های کیش است که غذاهای باکیفیت، وعده های سخاوتمندانه، قیمت مناسب و فضای رستورانی زیبا ارائه می دهد. طراحی داخلی و دکور سنتی و در عین حال شیک آن مطمئناً تجربه غذاخوری شما را بهبود می بخشد.

با این حال، به دلیل محبوبیت بیش از حد آن، به خصوص در فصول اوج، رزرو رزرو در دارچین می‌تواند چالش برانگیز باشد و زمان انتظار به یک ساعت یا بیشتر برسد.

آدرس: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس.

فود کورت دامون کیش

 یکی از بهترین رستوران های کیش را می توانید در مرکز خرید دامون پیدا کنید. دامون فود کورت دارای 12 غرفه غذای فعال در طبقه دوم مرکز خرید است که طیف متنوعی از غذاهای ایرانی، هندی، مکزیکی، ترکی، چینی و ایتالیایی را ارائه می دهد. فضای ناهار خوری بزرگ، تمیز و شیک، تجربه غذاخوری راحت را تضمین می کند.

آدرس: کیش، بلوار وصال، مرکز خرید دامون.

رستوران شاندیز صفدری کیش

شاندیز صفدری یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کیش است که امکانات نسبتاً خوب و متنوعی مانند ترانسفر، موسیقی زنده، پارکینگ روباز، وای‌فای رایگان و امکان رزرو رستوران برای مهمانی‌ها و مجالس را دارد. این رستوران به خاطر کباب های استثنایی اش معروف است.

تنوع خوب غذاها و جادار بودن رستوران از نظر برخی از مشتریان به عنوان نکات مثبت تلقی می شود، اگرچه همه این احساس را ندارند. در میان بررسی‌های کاربران، تعداد کمی اشاره کرده‌اند که اندازه رستوران می‌تواند به شلوغی منجر شود و کیفیت خدمات را تحت تأثیر قرار دهد.

آدرس: کیش، جاده جهان، بین کشتی یونانی

 رستوران تک بادگیر

تک بادگیر یکی از بهترین رستوران های کیش است که به تازگی درهای خود را باز کرده است اما به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. تک بادگیر علیرغم مدت زمان کوتاهی که کار می کند، طرفداران اختصاصی به دست آورده و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در حالی که منوی رستوران گسترده نیست، اما غذاهایی که ارائه می دهد همه خوشمزه و با کیفیت هستند.

آدرس: کیش، بلوار خاتم، خیابان نیایش، مجتمع تک بادگیر.

 رستوران سنتی حفیظی

رستوران حفیظی یکی از رستوران های سنتی معروف کیش است که در درجه اول به دلیل فضای داخلی جذابش شناخته شده است. دکور روستایی، اثاثیه سنتی و محیط در حافظی شما را به دورانی دیگر می برد. فضای رستوران خیلی بزرگ یا شلوغ نیست، بنابراین لازم نیست نگران یک تجربه غذاخوری پر هیجان باشید.

آدرس: کیش، بلوار خلیج فارس، روبروی هتل لاله.

 رستوران مادربزرگ

رستوران مادربزرگ را نمی توان از لیست بهترین رستوران های کیش نادیده گرفت. محیط سنتی استثنایی، استخر مرکزی و دکور فضایی بی نظیر را برای صرف غذا ایجاد می کند. جای تعجب نیست که چرا مادربزرگ یکی از رستوران های معروف کیش است.

آدرس: میدان جزیره، خیابان درخت سبز، جنب پارک درخت سبز.

کافه رستوران مارینا

کافه رستوران مارینا اولین کافه رستورانی است که توانسته در لیست بهترین رستوران های کیش قرار بگیرد. این رستوران هم فضای داخلی و هم در فضای باز دارد. از آنجایی که این رستوران در کنار دریا واقع شده است، می توانید در فضای داخل غذای خود را میل کنید یا در حیاط بنشینید و از منظره زیبای خلیج فارس را تماشا کنید.

آدرس: خیابان مرجان، نزدیک هتل مارینا پارک کیش.

کافه رستوران آلور بیسترو

کافه رستوران آلور بیسترو نه تنها یکی از بهترین رستوران های کیش به حساب می آید بلکه به خاطر فضای گرم و صمیمی خود متمایز است. اگرچه

رستوران آلور بیسترو

رستوران آلور بیسترو ممکن است فضای بزرگی نداشته باشد، اما دارای دکوراسیون شیک و چشم نواز است. کیفیت غذا قطعا یکی از نکات برجسته آن است. کاربران به ویژه از کیفیت همبرگرها و پیتزاهای سرو شده در اینجا قدردانی کرده اند. به شدت توصیه می شود که یک بازدید داشته باشید و یک غذای خوشمزه میل کنید. رستوران آلور بیسترو 24 ساعت شبانه روز کار می کند و آن را به یک انتخاب مناسب برای زمان های مختلف غذاخوری تبدیل می کند.

آدرس: میدان شهید، خیابان میرداماد.

کافه رستوران ساحلی فراتی کیش

کافه رستوران ساحلی فراتی کیش یکی دیگر از رستوران های 24 ساعته در لیست بهترین رستوران های کیش قرار دارد. این کافه رستوران به دلیل موقعیت زیبای کنار دریا و غذاهای متنوعی که سرو می کند، شناخته شده است. اگر در کیش هستید و به دنبال یک گزینه غذاخوری 24 ساعته هستید، فراتی ارزش امتحان کردن را دارد.

آدرس: خیابان ایزدی راشد، خیابان مرجان پنجم، جاده جهان.

 خانه برگر کیش

خانه برگر کیش شاید فضای وسیعی نداشته باشد، اما هم دارای فضای داخلی و هم دارای فضای باز است. می توانید در داخل رستوران غذا بخورید یا در فضای باز از غذای خود لذت ببرید.

آدرس: بلوار مروارید، روبروی مرکز خرید مروارید.

 فست فود برگر وقت برگر

فست فود برگر وقت برگر یک فضایی شیک و تمیز را ارائه می دهد. در حالی که به عنوان یک کافه رستوران طبقه بندی می شود، به خاطر همبرگرهایش

آدرس: بلوار امیر کبیر روبروی کارتینگ کیش.

 

 

 

 

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *