در کیش کجا غذا بخوریم؟

شهرهای شلوغ و توریستی معمولا رستوران های زیادی دارند جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، بهتر است در برخی از بهترین رستوران های کیش غذا بخورید و از غذاهای خوشمزه جزیره غافل نشوید. در سفر غذاهای خوشمزه محلی را حتما امتحان کنید. برای اینکه بدانید کجای کیش غذا بخورید باید گفت در حالی که یکی از هیجان انگیزترین سفرهای زندگی شما سفر به این جزیره خواهد بود. پیشنهاد می شود غذاهای مختلف را در بهترین رستوران های جزیره کیش امتحان کنید.

جزیره کیش جدا از جاذبه های گردشگری رستوران بسیار خوبی هم دارد. جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران است و سالانه بیش از یک میلیون گردشگر از ایران و سراسر جهان از این جزیره رویایی دیدن می کنند. همانطور که می دانید یافتن رستوران های مناسب با غذاهای مرغوب و لذیذ یکی از دغدغه های اصلی مسافران به خصوص در سفر به کیش است که این سوال را به وجود می آورد که در کجای کیش غذا بخوریم؟ اکنون مکان های مناسب برای چشیدن غذاهای خوشمزه و مقرون به صرفه را به شما معرفی می کنیم.

رستوران های کیش

یکی از زیباترین جزایر ایران جزیره کیش است که در استان هرمزگان قرار دارد. جزیره کیش دارای مراکز گردشگری، تفریحی، خرید و دارای رستوران های معروف است. ما در اینجا لیستی از بهترین رستوران های کیش را در اختیار شما قرار می دهیم تا در سفر به کیش نگران پیدا کردن یک رستوران خوب برای صرف غذا نباشید.

رستوران شاندیز صفدری کیش

در ضلع غربی جزیره کیش و نزدیک کشتی یونانی رستورانی به نام شاندیز صفدری وجود دارد. این رستوران یکی از گران ترین و بهترین رستوران های جزیره کیش است که انواع غذاها را در منوی خود جای داده است. این رستوران حدود 900 نفر ظرفیت دارد و میزبان بسیاری از هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران است. شیشلیک شاندیز صفدری از رستوران های پرطرفدار است. همچنین لازم به ذکر است که شاندیز صفدری به دلیل سابقه 50 ساله در سرو شیشلیک به پدر شیشلیک ایرانی معروف است. داشتن موسیقی زنده، غذا خوردن در این رستوران را لذت بخش تر می کند.

آدرس: جاده جهان بین کشتی یونانی و کلبه هور

فودکورت ایوان مروارید کیش

اگر عاشق پیتزا هستید، رستوران ایوان مروارید برای شما انتخاب مناسبی است. ایوان مروارید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را سرو می کند، اما بیشتر به خاطر پیتزا معروف است. در ایوان مروارید هنگام تحویل پیتزا به 4 قسمت تقسیم می شود که هر قسمت طعم خود را دارد. فراموش نکنید که برای شام پیتزای ایوان مروارد را حتما امتحان کنید.

آدرس: کیش، روبروی بازار مروارید

خانه برگر کیش

اگر در کیش دنبال غذاهای فست فود هستید به شما خانه برگر کیش را معرفی می کنیم. خانه برگر کیش یکی از بهترین فست فودهای کیش است که می توانید بهترین و با کیفیت ترین برگرها را در آن نوش جان کنید. در خانه برگر می توانید انواع برگر، ساندویچ، پیتزا و هر چیزی که فکرش را بکنید سفارش دهید. قیمت برگر در این رستوران نسبت به سایر رستوران های جزیره کیش بسیار مناسب است.

آدرس: شهرک صدف روبروی بازار مروارید

رستوران انرژی کیش

 رستوران انرژی کیش یک سالن پذیرایی کوچک با ظرفیت 500 نفر است که ایده های شما را به واقعیت تبدیل می کند. شاید 500 نفر برای یک سالن ضیافت کافی نباشد، اما برای یک رستوران بسیار زیاد است. رستوران انرژی کیش را می توان بزرگترین و بهترین رستوران کیش برای علاقه مندان به کنسرت و موسیقی زنده دانست. منوی این رستوران شامل تمام غذاهای سنتی که متناسب با همه سلیقه ها است. از مهم ترین ویژگی های این رستوران می توان به پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، خدمات عالی، نزدیک به شهر، فضای بزرگ و زیبا و در نهایت فضایی متفاوت با سایر رستوران ها اشاره کرد.

آدرس: اسکله تفریحی قدیمی، بخش ساحل بعد از سالن کنفرانس

رستوران دریایی عمو اکبر کیش

رستوران دریایی عمو اکبر یکی از رستوران های محلی کیش است که محیط آن چیزی کم از مجلل بودن ندارد. رستورانی با فضایی معتدل اما به دلیل کیفیت عالی غذا به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل شده است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی با مواد اولیه تازه سرو می شود. از بهترین غذاهای این رستوران می توان به میگوی تازه و ماهی پخته شده به بهترین شکل اشاره کرد. این رستوران برای کسانی که دغدغه لوکس بودن محیط رستوران را ندارند و به دنبال غذاهای با کیفیت هستند پیشنهاد می شود.

آدرس: مجتمع حافظ، روبروی بازار بانز، خیابان فردوسی

رستوران بابا قدرت کیش

یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش که به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایران نیز شناخته می شود، رستوران بابا قدرت است. رستوران بابا قدرت انواع غذاها را سرو می کند. بنابراین با هر سلیقه، می توانید بیشترین بهره را از این رستوران ببرید. قیمت های این رستوران کمی بالاتر از رستوران های خوب است، اما کیفیت آن ارزش امتحان را دارد. این رستوران جای پارک کافی برای پذیرایی از همه مسافران دارد و می توانید هنگام صرف غذا از موسیقی زنده هم لذت ببرید.

آدرس: خیابان رودکی، جنب هتل پارمیدا

شهرهای شلوغ و توریستی معمولا رستوران های زیادی دارند جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، بهتر است در برخی از بهترین رستوران های کیش غذا بخورید و از غذاهای خوشمزه جزیره غافل نشوید. در سفر غذاهای خوشمزه محلی را حتما امتحان کنید. برای اینکه بدانید کجای کیش غذا بخورید باید گفت در حالی که یکی از هیجان انگیزترین سفرهای زندگی شما سفر به این جزیره خواهد بود. پیشنهاد می شود غذاهای مختلف را در بهترین رستوران های جزیره کیش امتحان کنید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *