اطلاعاتی راجب جزیره کیش

از جزیره کیش بیشتر بدانید جزیره کیش اولین جاذبه گردشگری خلیج فارس است که توصیه می شود حتما از آن دیدن کنید. بیش از 1.5 میلیون گردشگر داخلی و خارجی برای لذت بردن از سواحل شنی از جزیره دیدن می کنند. این شهر با بیش از 8200 تخت در هتل ها یکی از توریست پذیرترین […]

از جزیره کیش بیشتر بدانید

جزیره کیش اولین جاذبه گردشگری خلیج فارس است که توصیه می شود حتما از آن دیدن کنید. بیش از 1.5 میلیون گردشگر داخلی و خارجی برای لذت بردن از سواحل شنی از جزیره دیدن می کنند. این شهر با بیش از 8200 تخت در هتل ها یکی از توریست پذیرترین شهرهای کشور است. هتل های کیش در قیمت و کیفیت خدمات با هم رقابت می کنند و سعی در جذب گردشگر دارند. در ادامه با ویداگشت همراه باشید.

آیا جزیره کیش ویزا می خواهد

یکی دیگر از مزیت های این جزیره این است که مسافران خارجی می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا وارد جزیره کیش شوند و از اقامت در اینجا لذت ببرند و نیازی به انجام مراحل اداری درخواست ویزا نداشته باشند.

چه زمانی برای رفتن به کیش مناسب است

آب و هوای جزیره در طول پاییز، زمستان و اوایل بهار مطبوع و گرمسیری است. اما در اواخر بهار و تابستان هوا بسیار گرم و مرطوب است.

هواپیما: فرودگاه بین المللی کیش در مرکز شهر قرار دارد. پروازهای روزانه تقریباً به/از همه شهرهای کشور در دسترس است. همچنین پروازهای مسقط و دبی نیز وجود دارد. شما می توانید بدون ویزا وارد جزیره کیش شوید.

از چه بندری به کیش میشه رفت

 از بندر آفتاب (30 دقیقه)، بندر چارک (60 دقیقه) و بندرلنگه (150 دقیقه) می توانید با کشتی به جزیره برسید. می توانید بلیط  کشتی را از بندر کیش واقع در ضلع شمالی شهر تهیه کنید.

آیا کیش مترو یا اتوبوس دارد

هیچ گزینه مترو یا اتوبوس در جزیره کیش وجود ندارد.

آیا هتل های کیش هاستل دارند

هتل های کیش گزینه های بسیار متنوعی را پوشش می دهند. اما متاسفانه هیچ هاستل در این جزیره وجود ندارد. با این حال، هتل‌های کیش با توجه به وضعیت گردشگری جزیره، نسبت به اکثر هتل‌های کشور، قیمت مناسب‌تری ارائه می‌دهند.

آیا کیش تفریحات گردشگری دارد

جزیره کیش بزرگترین صخره مرجانی خلیج فارسبه حساب می آید. به همین دلیل جزیره کیش دارای آب زلال و شفاف است. که شما را قادر می سازد از ورزش هایی مانند اسنورکلینگ و غواصی لذت ببرید. سواحل شنی جزیره کیش مملو از انواع ورزش های آبی است. جزیره تنها جایی است که در آن یک ساحل اختصاصی، برای زنان قرار دارد که می‌توانند بدون پوشاندن بدن خود از آفتاب گرفتن و شنا در آب لذت ببرند.

آکواریوم کیش، پارک دلفین ها، باغ پرندگان و کشتی سوخته از دیگر دیدنی های جزیره کیش هستند. همچنین شهر زیرزمینی کاریز، قنات پایاب و روستای هریره سه محوطه تاریخی جزیره کیش هستند.

چندین مرکز خرید و مکان های موسیقی زنده در شب وجود دارد که حتی در شب شما را سرگرم می کند.

رستوران های کیش

رستوران پایاب: یکی از رستوران هایی که به غیر از منوی عالی، موسیقی زنده ارائه می دهد

آدرس: میدان المپیک، خیابان المپیک

رستوران انرژی: در اینجا، به غیر از موسیقی زنده، سرگرمی های دیگری مانند نمایش های جادویی و استندآپ کمدی نیز ارائه می شود.

آدرس: خیابان رودکی و بلوار خلیج فارس.

رستوران عمو اکبر: یکی از قدیمی ترین رستوران های جزیره است. موسیقی زنده یا سرگرمی در اینجا ارائه نمی شود، اما کیفیت غذا به تنهایی کافی است تا شما را مشغول کند.

آدرس: بین رودکی و فردوسی.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *