هتل هلیا کیش

Helia Hotel Kish کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات

معرفی و تصاویر

هتل سه ستاره هلیا کیش

اگر به دنبال هتل 3 ستاره با قیمت های مقرون به صرفه هستید، ما هتل هلیا کیش را پیشنهاد می کنیم. هتل هلیا کیش یک پیشنهاد ایده آل برای کسانی است که عاشق سفر به کیش هستند، زیرا بهشتی امن برای خانواده ها و مقصدی شگفت انگیز برای علاقه مندان به گردشگری و تفریح، سواحل شنی خلیج فارس یا کسانی که مایل به خریدهای مجلل هستند.

در سال 2006 افتتاح شد و در سال 2017 برای بهبود کیفیت آن بازسازی شد. این هتل چهار ستاره در 2 طبقه ساخته شده و دارای 61 اتاق می باشد. که اقامتگاهی آرام را برای تعداد زیادی از مهمانان داخلی و خارجی فراهم می کند.

هتل 3 ستاره هلیا از آنجایی که در منطقه توریستی کیش و نزدیک به جاذبه های گردشگری و تفریحی به خصوص سواحل و در چند قدمی بازارها قرار دارد. گزینه ای مناسب با موقعیتی ایده آل به حساب می آید. مراکز خرید ترکیبی از خدمات و امکانات کامل را برای مهمانان خود فراهم می کنند.

خدمات و امکانات هتل هلیا

هتل هلیا کیش خدمات کاملی را به مهمانان خود ارائه می دهد. پس از ورود به هتل، فضاهای سبز دلپذیر، مجهز به فضاهای نشیمن راحت و آبنماهای زیبا، پذیرایی می‌شوید که به شما این نوید را می‌دهد که یک عصر با طراوت یا صبحی پر تحرک را با لذت بردن از خدمات کافی شاپ سپری کنید. لابی هتل فضایی شیک و مبلمانی مجلل دارد.

 صبحانه به صورت بوفه هر روز در هتل سرو می شود. رستوران هتل هلیا منوی متنوع از غذاهای ایرانی و غذاهای بین المللی را برای مهمانان ارائه می دهد. همچنین کافی شاپ 24 ساعته در اختیار مهمانان است.

اتاق های هتل هلیا، مجلل و تمیز، مجهز به امکانات رفاهی کامل و خدماتی مانند اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون ماهواره ای و یا سرویس بهداشتی است.

موقعیت هتل هلیا

موقعیت ایده آل هتل هلیا آن را در بین هتل های کیش متمایز می کند. هتل در نزدیکی پلاژ زنانه و مردانه قرار دارد. حتما توصیه می شود که مسافران عزیز غروب و طلوع خورشید در کنار دریای زیبای خلیج فارس را ببینید. همچنین می توانید از خدمات دریایی و فعالیت های تفریحی مانند جت اسکی و…  دیگر تفریحات آبی استفاده کنید.

هتل هلیا روبروی بازار زیتون یکی از مجلل ترین بازارهای کیش قرار دارد و همچنین می توانید با پای پیاده یا با ماشین به مراکز خرید دیگری مانند بازار پانت، بازار پردیس 1 و 2 و مرکز تجاری کیش بروید.

میهمانان این هتل تنها با مکان های دیدنی توصیه شده برای گردشگری و سرگرمی مانند کشتی یونانی، شهر باستانی حرره یا گروه ورزشی و گردشگری پارس سافاری فاصله اندکی دارند و امکانات رفاهی دیگری نیز در مجاورت وجود دارد. زمین بازی کودکان و پیست دوچرخه سواری.

هتل هلیا، هتل سه ستاره برتر با موقعیتی بی نظیر، پذیرای شماست تا زمانی که تصمیم به سفر و گردشگری به جزیره کیش دارید، سفری لذت بخش و اقامتی سرشار از آرامش و هیجان را تجربه کنید.

مشخصات

فاصله تا ...

  • سواحل کیش ۳٫۵کیلومتر
  • کشتی یونانی ۱۱٫۱کیلومتر
  • مراکز خرید کیش ۲٫۶کیلومتر
  • مجموعه پارک دلفین ۴٫۸کیلومتر

مشخصات تماس

کیش، میدان ساحل، رو به روی بازار دیپلمات

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکانات هتل

اینترنت بی سیم
آسانسور
ترانسفر فرودگاهی
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
لابی
خدمات لابی
رستوران
تراس
ماهواره

امکانات اتاق

آلارم بیدار باش
صبحانه در اتاق
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
کتابخانه داخل اتاق
روزنامه

نقد و بررسی

اگر به دنبال هتل 3 ستاره با قیمت های مقرون به صرفه هستید، ما هتل هلیا کیش را پیشنهاد می کنیم. هتل هلیا کیش یک پیشنهاد ایده آل برای کسانی است که عاشق سفر به کیش هستند، زیرا بهشتی امن برای خانواده ها و مقصدی شگفت انگیز برای علاقه مندان به گردشگری و تفریح، سواحل شنی خلیج فارس یا کسانی که مایل به خریدهای مجلل هستند.