هتل رُیان قائم

Royan Ghaem Kish کیش، بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون

معرفی و تصاویر

هتل سه ستاره رویان قائم کیش

هتل رویان قائم کیش یک هتل سه ستاره اقتصادی و مقرون به صرفه است. هتل رویان قائم در مرکز شهر نزدیک به ساحل و مراکز خرید است. این هتل مجموعه ای از امکانات رفاهی را برای اقامتی راحت در جزیره  زیبای کیش ارائه می دهد. هتل رویان قائم درسال 1376 افتتاح شد و در سال 1397 برای رفاه مسافران عزیز بازسازی شد. در ادامه با ویداگشت همراه باشید تا این هتل اقتصادی را به شما عزیزان معرفی کنیم. 

امکانات هتل به گونه ای طراحی شده است که اقامتی لذت بخش را برای هر مهمان فراهم کند. مهمانان می‌توانند در اتاق‌های مجهز، با امکانات مدرن و تخت‌خواب‌های دنج، استراحت کنند. هر اتاق دارای امکانات مدرنی مانند سشوار، تلویزیون، تلفن، تهویه هوا و پنکه، اینترنت پرسرعت، حمام اختصاصی است.

 هتل رویان قائم کیش همچنین یک استخر با طراوت برای میهمانان و یک سالن بدنسازی کاملاً مجهز برای علاقه مندان به تناسب اندام ارائه می دهد. رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ از جمله غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. این هتل دارای پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، خدمات بیدار شدن از خواب، مرکز تجاری، خدمات دربان و پذیرش 24 ساعته می باشد.

هتل رویان قائم در جزیره کیش و در 5.8 کیلومتری پارک دلفین های کیش، 6.6 کیلومتری مارینا کیش، 6.7 کیلومتری شهر باستانی حریره و در نهایت 5.5 کیلومتری از فرودگاه بین المللی جزیره کیش (KIH) واقع شده است. پرسنل خوش برخورد و خوش برخورد هتل رویان قائم همیشه در دسترس شما هستند تا به شما کمک کنند از سفربه جزیره کیش چه برای کاری و چه تفریحی نهایت استفاده را ببرید. این هتل خدمات خود را به زبان انگلیسی و فارسی ارائه می دهد.

مشخصات

  • تعداد اتاق: ۱۱۰

مشخصات تماس

کیش، بلوار ساحل، مقابل بازار زیتون

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکانات هتل

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
لابی
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
رستوران
تراس
ماهواره

امکانات اتاق

آلارم بیدار باش
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
کتابخانه داخل اتاق
روزنامه

امکانات تفریحی

استخر سرپوشیده
سالن بدنسازی

نقد و بررسی

هتل رویان قائم کیش یک هتل سه ستاره در کیش است. به اندازه یک هتل سه ستاره خدمات می دهد و نباید توقع بیشتر از یک هتل سه ستاره داشته باشید. هتل رویان قائم یک هتل اقصادی و مقرون به صرفه مناسب خانواده است. این هتل در بلوار ساحل نزدیک به مراکز خرید و اماکن تفریحی است.