هتل ترنج کیش

Toranj Kish کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک

معرفی و تصاویر

بررسی هتل پنج ستاره ترنج کیش

هتل پنج ستاره ترنج تنها هتل دریایی در ایران و خاورمیانه با موقعیتی چشمگیر است. هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره بر روی آبهای نیلگون خلیج فارس، در منطقه‌ای بکر با سواحل شگفت انگیز، محیطی منحصر به فرد و آرامش بخش واقع شده است. سوئیت‌ها دارای کف شیشه‌ای و بالکن هستند که میهمانان را قادر می‌سازد مانند یک آکواریوم طبیعی آب و زندگی دریایی را تماشا کنند. این هتل دارای ۱۰۰ ویلا دنج و پنج سوئیت لوکس VIP است. شما می‌توانید از تماشای پرندگان مهاجر در دو جزیره مصنوعی ساخته شده در نزدیکی هتل لذت ببرید. طراحی منحصر به فرد معماری و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر، ترنج را در بین هتل‌های کیش کاملا متمایز کرده است. تمام ویژگی‌های جادویی بالا، ترنج را به یکی از هیجان‌انگیزترین گزینه‌های اقامتی در ایران و در بین هتل‌های کیش تبدیل کرده است. در ادامه با ویداگشت همراه باشید تا این هتل لوکس و جذاب را به شما معرفی کنیم.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

امکانات اتاق های رویایی هتل ترنج کیش این هتل دریایی می توان به تلویزیون، وای فای، تلفن، یخچال، صندوق امانات و چای ساز اشاره کرد. همه ی اتاق ها مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش است. علاوه بر این، حمام و تمام لوازم بهداشتی رایگان در تمام اتاق ها موجود است. در مورد استفاده از مینی بار باید توجه داشته باشید که باید هزینه های اضافی پرداخت کنید. سرویس اتاق 24 ساعته به دستور شما در خدمت شماست. از دیگر امکانات هتل ترنج می توان به سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خشکشویی، گالری هنری، سالن زیبایی و … اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل ترنج کیش

از امکانات تفریحی هتل ترنج کیش می توان به انبار چمدان، روزنامه، اتاق بازی، سالن بیلیارد، زمین ورزشی، پارکینگ، رستوران و تاکسی سرویس اشاره کرد. اگر دوست داشتید یک فنجان چای ایرانی بخورید، می توانید به خانه سنتی بروید. از طرف دیگر این کافه انواع نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین تنقلات را در اختیار شما قرار می دهد. شما همچنین می توانید یک ماشین کرایه کنید و کل جزیره را بگردید.  می توانید در فضای سبز پیاده روی کنید و از مناظر باشکوه لذت ببرید. این ترنج کیش برای کودکان نیز مناسب است و می توانید کودکان زیر 5 سال خود را به صورت رایگان به این هتل ببرید. سالن بدنسازی، استخر، جکوزی و سونا انرژی از دست رفته شما را تازه می کند. تسهیلات برای معلولان نیز فراهم شده است. پذیرش 24 ساعته به شما در انجام سوالات بیشتر کمک خواهد کرد.

رستوران هتل ترنج کیش

از امکانات وسوسه‌انگیز غذاخوری، مانند رستوران بزرگ خورشید با کف شیشه‌ای برای صرف یک غذای خوشمزه با منظره زیبای دریا یا رستوران تاج ترنج که روی آب ساخته شده یک تجربه فراموش نشدنی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید در رستوران سنتی کنار ساحل، انواع دمنوش‌های گیاهی، آب میوه‌های تازه، و همچنین غذاهای بین المللی، سنتی و فست فود را کنار ساحل نوش جان کنید.

اتاق های هتل ترنج کیش

تمامی سوئیت‌های هتل ترنج کیش دارای پنجره‌های شیشه‌ای رو به دریا و بالکن اختصاصی برای تماشای آب، گیاهان دریایی و آبزیان هستند. سوئیت‌ها با یک اسکله چوبی به طول یک کیلومتر به هم متصل شده‌اند و وقتی از بالا به آن نگاه کنیم، می‌توان آن‌ها را به‌عنوان گل گلی که بر روی خلیج فارس نقش بسته دید. اندازه اتاق‌ها به ترتیب ۴۰ متر، ۶۰ متر و ۱۲۰ متر می‌باشد. سوئیت‌های نمدی، سوئیت‌های یک خوابه، دو خوابه رویال و سوئیت‌های VIP نیز وجود دارد. برای راحتی مسافران، از چرخ‌های گلف برای حمل و نقل وسایل ضروری روزمره و گردشگران در صورت لزوم استفاده می‌شود. برای تجربه اقامتی بسیار لوکس و جادار، می‌توانید یکی از سوئیت‌های رویال، وی‌آی‌پی  روی آب را انتخاب کنید. سازندگان و مهندسان این هتل تمام تلاش خود را کرده‌اند تا محیط زیست را تا حد ممکن کمتر تهدید کنند. هر اتاق مجهز به امکانات مدرنی مانند سشوار، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، تهویه هوا و پنکه، اینترنت پرسرعت، بطری آب رایگان است.

یکی از نکات مفید، جزیره کیش  نیازی به ویزا ندارد زیرا این جزیره یک منطقه مستقل است. بنابراین، می‌توانید به اینجا بروید و زیبایی‌های شگفت‌انگیز آن را ببینید. از جاذبه‌های نزدیک به هتل دریایی ترنج می‌توان به شهر باستانی حریره، کاریز کیش و کشتی یونانی اشاره کرد.

هتل دریایی ترنج در جزیره کیش و در ۲۲.۴ کیلومتری پارک دلفین کیش، ۲۳.۲ کیلومتری مارینا کیش، ۱۴.۱ کیلومتری شهر باستانی حریره و نهایتاً ۱۵.۲ کیلومتر از فرودگاه بین المللی جزیره کیش (KIH) واقع شده است.

سوالاتی راجب هتل ترنج کیش

کدام جاذبه های محبوب به هتل دریایی ترنج نزدیک است؟

جاذبه های نزدیک عبارتند از کشتی یونانی، کاریز کیش و مرکز خرید دامون

هتل مارین ترنج دارای چه امکاناتی است؟

برخی از امکانات محبوب‌تر ارائه شده عبارتند از وای فای رایگان، صبحانه، رستوران ساحلی، اتاق های با ویو دریای خلیج فارس

هتل ترنج مارین چه امکاناتی برای خوردن و نوشیدن دارد؟

مهمانان می توانند در طول اقامت خود از صبحانه و رستوران لذت ببرند.

آیا هتل دریایی ترنج پارکینگ دارد؟

بله، پارکینگ رایگان در اختیار مهمانان است.

چند رستوران نزدیک به هتل دریایی ترنج هستند؟

رستوران‌های با موقعیت مناسب عبارتند از: رستوران شاندیز صفدری، شاندیز و پدیده.

آیا فرصتی برای ورزش در هتل ترنج  وجود دارد؟

بله، مهمانان در طول اقامت خود به مرکز تناسب اندام دسترسی دارند.

آیا هتل دریایی ترنج ترانسفر فرودگاهی دارد؟

بله، هتل دریایی ترنج برای میهمانان شاتل فرودگاهی ارائه می دهد. توصیه می کنیم برای تأیید جزئیات از قبل تماس بگیرید.

آیا هتل ترنج حمل و نقل فرودگاهی ارائه می دهد؟

بله، هتل دریایی ترنج برای میهمانان شاتل فرودگاهی ارائه می دهد. توصیه می کنیم برای تأیید جزئیات از قبل تماس بگیرید.

آیا خدمات نظافتی در هتل دریایی ترنج ارائه می شود؟

بله، خدمات خشکشویی به مهمانان ارائه می شود.

آیا مکان تاریخی نزدیک به هتل دریایی ترنج وجود دارد؟

بسیاری از مسافران از بازدید از کاریز کیش (4.7 مایل) و شهر باستانی حریره (5.0 مایل) لذت می برند.

مشخصات

مشخصات تماس

کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

امکانات هتل

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
خدمات عکاسی
خشکشویی
روم سرویس 24 ساعته
پذیرش 24 ساعته
ساحل اختصاصی
سالن کنفرانس
صبحانه بوفه
لابی
خدمات لابی
نمازخانه
سنسورهای دود یاب/ضد حریق
مرکز اسپا و سلامتی
رستوران
رستوران سنتی
کافه سنتی
کافی شاپ
نهار یا شام بوفه
تراس
ماهواره

امکانات اتاق

آلارم بیدار باش
صبحانه در اتاق
شام در اتاق
تهویه مطبوع
حوله و دمپایی به تعداد نفرات
سرویس کافی شاپ در اتاق
کمد دیواری همراه با جا لباسی
یخچال با مینی بار شارژ شده
سشوار
کتابخانه داخل اتاق
مسواک خمیردندان
صابون و شامپو
روزنامه